00,00

Winkelwagen

Sluit

Geen producten in je winkelmand.

Return to shop
00,00

Winkelwagen

Sluit

Geen producten in je winkelmand.

Return to shop

Retourbeleid

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Alle beloftes op een rijtje:

  • Gratis je product retour sturen.
  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
  • Geld terug? Binnen 5 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggestort.

Hoe werkt het?

Je kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling gratis 1 of meerdere producten retour sturen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking om het product terug te sturen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in een winkel zou doen. Is je product defect bij ontvangst? Breng ons dan aub zo snel mogelijk op de hoogte, bij voorkeur met enkele foto’s erbij. Dit kan via email of via de retour optie in je accountpagina.

Je kan makkelijk een product terugsturen door je op onze website aan te melden, in je accountpagina ga je naar ‘bestellingen’ en bij de bestelling of het product dat je wil terugsturen klik je op ‘terugsturen’. Je krijgt van ons binnen de 24h een etiket opgestuurd via email. Dit etiket druk je af, plak je op de doos en dan kan je het pakket gratis afgeven voor verzending in een post.nl punt in jouw buurt.

Zodra wij het pakket ontvangen storten we het geld, inclusief de eventueel gemaakte verzendingskosten bij het plaatsen van de originele bestelling, binnen de 5 werkdagen terug.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van cadeaubonnen accepteren.

Garantie

Mocht je product defect geraken, dan kan je natuurlijk op ons rekenen. We respecteren de wettelijk bepaalde garantietermijn van het product vanaf de dag dat het geleverd werd.

Producten die slijtage vertonen of gevallen zijn, kunnen wij helaas niet terugnemen.

Makkelijk is ook als je bij een defect product meteen een drietal foto’s doorstuurt via e-mail. Graag ook een factuur of ordernummer. Op die manier kunnen wij onmiddellijk contact opnemen met de leverancier en u op gepaste wijze verder helpen. 

Voor verdere retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen op de-strik@outlook.com .